Sabtu, 12 April 2014

DAGELAN BOJO BUDEG

BUDEG BUDREK part II

Storyne Brodin duwe pacar ayu tapi bolot alias budeg,jenenge Lady Yeyen.

Brodin : Dik aku NGELAK pengen NGOMBE.....

Yeyen : Opo mas SULAK koq gae ngresiki KETOMBE ??!!!

Brodin : NGELAK dik Ngelak aku jaluk BANYU......!!!!!

Yeyen : Yo ben tohh mas senajan GALAK tapi kan AYU.......hahahahaha ( goyang itik )

Brodin : Huaaaaaahhhhh!!! garahi MUMET dik BUDREG aku....!!!

Yeyen : Sampean jaluk DIREMET pas NGADEG ??!! nyohhhhh plakkk durung muhrimm !!! ( ngaplok Brodin )

Brodin : Huaaaaa huaaa dik aku OJOK di KAPLOK huaaa huaaa ( nangis garangan )

Yeyen : Koyo arekk cilik ae mas ??!!! mosok ENDOG e sampean jaluk di CEPLOK hahahaha

Brodin : Astaqfirrullah duwe PACAR ngalahno SETAN......!!!!

Yeyen : Walahhhh malahhh jaluk ACAR saos SACHETAN mas???!!! gak duwe aku mass.....??!!!

Brodin : Huaaaa huaaaa BUDEG.....???!!!!

Yeyen : Sego GUDEG angel mas nang kene jarang sing dodol ???!! mbok liyane tahh???!!!!

Brodin : Aku jaluk NGOMBE JAMU ae dik hiksssss hiksssss ( mingsek irunge )

Yeyen : WOWW!!!! malah ngilokno LAMBEku domble bodiku LEMU ??!!! nyohhhhh plakkkk grombyankkkk !!!! ( nyawat botol kecap )

Brodin : Huaaaaa huaaaa huaaa huaaaa BOTOLE di SEMUTI dik huaaaa huaaa huaaaa ( nangis garangan )
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
Yeyen : ORA SUDI MAS mosok KONTROLE pean jaluk di EMUTI....!!!! Hufffgttt sorry yahhh emang aku cewek apaan harga diri coy!!!! ( Joget bukaaa sitikkk jozzzz )

Bruakakakakakakaka
akhire THE END
Yen duwe bojo ngunu penak diapakno rek ?

@Cak Patto

Tidak ada komentar:

Posting Komentar